minhusdrom.blogg.se

Hej på er ! Är ni intresserade av inredning och renovering ? Då har ni hittat helt rätt. Här får ni följa med mig under vår husrenovering till den vita lantliga stilen. Hoppas ni kommer tycka om mina bilder och förslag.

Snart är vi i mål

Publicerad 2015-09-10 16:13:57 i Allmänt,

Ursäkta dålig uppdatering, men har haft fullt upp med huset och jobb. 
Men nu ska jag börja att komma igång igen efter mitt lilla uppehåll, har så mycket spännande att visa er.

Igår satte vi upp våra hyllplan, vi ska nämligen inte ha några överskåp tycker det är mycket finare med öppna ytor. Tapeten i köket är också på plats, åh så himla nöjd är jag med den. Går i samma färg som våra köksluckor, lite åt det rosa hållet. 

Har satt upp två hyllplan, kunde inte hålla mig från att hänga upp några koppar för att se hur fint det blir. Ovanför kommer jag placera tallrikar och självklart lite inredningsdetaljer.

Här kommer en liten uppdatering på köket :)



Framför diskhon längst fram ska det sitta ett fönster som anländer imorgon.



Ingången till vårt skafferi, ska fixa ihop en trä dörr som kommer passa perfekt.


 Glöm inte gilla inlägget genom att trycka på hjärtat nere till höger!

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2015-09-10 17:16:17

Sååå fint kök, det kommer bli spännande att följa dig.

Med vänlig hälsning

Maria

Svar: Tack, vad roligt att du har hittat min blogg:) mvh Amanda
minhusdrom.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela