minhusdrom.blogg.se

Hej på er ! Är ni intresserade av inredning och renovering ? Då har ni hittat helt rätt. Här får ni följa med mig under vår husrenovering till den vita lantliga stilen. Hoppas ni kommer tycka om mina bilder och förslag.

Shopping

Publicerad 2015-09-26 17:36:32 i Allmänt,

Hej på er!

Idag har dagen bestått av shopping hela dagen. Åkte hemifrån kl 5 och då kan ni väl gissa vart de bar av? Nämligen en heldag på Ullared med Tobias.
Vi hade massor som vi skulle handla, har nämligen inte haft några gardiner uppe medan vi har grejat, men nu fick vi ta tag i det. Fick med oss massa fint hem, ska visa er lite bilder längre ner. 

Har precis packat upp alla påsar och försökt fått ställt alla saker på sin plats. Även vi inte har tapetserat än och gjort om på alla ställen så är det ändå skönt att få upp saker i fönstren, lite mer mysigt och bebott. 

Glöm inte att gilla inlägget genom att trycka på hjärtat nere till höger. Ha en fortsatt härlig lördag, kramar Amanda.

Enkla snygga plastrosor i min favorit kruka. Även ny lampa i köksfönstret bredvid den blommiga radion.

Enkelt och stilrent men ändå mysigt


Ursäkta röran, men här är ett urval av alla burkar som jag ska ställa in i skafferiet sedan när det är klart. Fick även köpt jättesnygga etiketter i griffeltavla stilen.


Väntar med att köpa nya stolar till köket, istället blev det nya stolsdynor och vips blev det en ny stol.


Planterade en blomgrupp i min nya snygga kruka.


(Sålänge) innan nya fönsterbrädan kommer så får den duga. Allt i fönstret shoppade vi idag.


Älskar mina nya spetsgardiner.


Sista bilden för idag, nya kuddfodral. 

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2015-09-26 21:28:19

Mammas duktiga tjej...Och Tobbe också förstås som åker med dig!Va fint det blir!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela