minhusdrom.blogg.se

Hej på er ! Är ni intresserade av inredning och renovering ? Då har ni hittat helt rätt. Här får ni följa med mig under vår husrenovering till den vita lantliga stilen. Hoppas ni kommer tycka om mina bilder och förslag.

Mysiga lampor

Publicerad 2015-09-27 13:27:49 i Allmänt,

Hej på er!

Hela förmiddagen har jag varit runt i affärer för att byta saker som vi inte har behövt i renoveringen, såsom lite slangar och fronter. Skulle bara lämna tillbaka saker, men brukar vara svårt att inte köpa något samtidigt. Fick med mig lite småsaker som jag visar senare i eftermiddag. 

Till vänster om tvn har jag klätt fönstret med lite mysiga lampor som jag köpte igår, passar bra in dessa höstkvällar.

Vi hörs senare !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela