minhusdrom.blogg.se

Hej på er ! Är ni intresserade av inredning och renovering ? Då har ni hittat helt rätt. Här får ni följa med mig under vår husrenovering till den vita lantliga stilen. Hoppas ni kommer tycka om mina bilder och förslag.

Facebook

Publicerad 2015-09-13 07:36:56 i Allmänt,

God morgon !

Ett av gårdagens fynd blev det här maffiga köksbordet. Hittade bordet på en köp och sälj sida på Facebook, vilken tur att jag vann budgivningen för det är inte ofta jag har tur.
 Hade tänkt att Tobias skulle göra ett eget, men nu finns inte tiden där så vilken tur att det dök upp just nu.
 Färgen som ligger på planken är inte riktigt den jag vill ha, utan det ska mer åt det ljusa hållet. Till bordet kommer vi ha en kökssoffa och sedan 3 stolar. Måste ta tag i att sy en madrass till soffan, tyget blir fårull.

Igår kopplades även spottarna in i köket, vilket ljus det blev. Dom är placerade i köksdelen, men ovanför bordet kommer jag ha 2 snygga lampor som jag redan valt ut, dels för att få in en liten mysfaktor när man äter, men oxå för de känns finare.



Hoppas ni får en fortsatt fin söndag.

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2015-09-23 14:38:52

Men åh så snyggt bord!!

Postat av: Rebecca

Publicerad 2015-09-23 14:38:52

Men åh så snyggt bord!!

Postat av: coffeeandcupcake.blogg.se

Publicerad 2015-09-23 18:39:15

Så snyggt :)

Svar: Tack, bra blogg du har oxå :)
minhusdrom.blogg.se

Postat av: Ida Söderblom

Publicerad 2015-09-24 17:09:59

Hejsan!
Åh, detta ser ju ut att bli jättefint!! ;)
ha det gott! KRAM <3

Svar: Hej, ja snart är det färdigt och då kommer de upp en bild, desamma ha det så bra :)
minhusdrom.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela