minhusdrom.blogg.se

Hej på er ! Är ni intresserade av inredning och renovering ? Då har ni hittat helt rätt. Här får ni följa med mig under vår husrenovering till den vita lantliga stilen. Hoppas ni kommer tycka om mina bilder och förslag.

Snart är vi där

Publicerad 2015-06-16 09:43:25 i Allmänt,

Idag är det bara 29 dagar kvar till flytt. Som vi har väntat och snart är vi där, det känns faktiskt ganska overkligt.

Håller på och målar det sista på ett vitrinskåp som kommer placeras i framtida kök. Det är bara lite småfix kvar på några möbler sen är det äntligen färdigt, det tar sin lilla tid... 

Har oxå hittat golvet som ska läggas i köket ( om jag får bestämma ) . När jag flyttar så har jag alltid bestämt att golvet ska vara helt vitt och nu har Tobias hittat ett sådant jag letar efter. Det övriga golvet hoppas jag att man kan slipa och sedan måla med golvfärg men vi får se om det går.





3 bilder hemifrån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela