minhusdrom.blogg.se

Hej på er ! Är ni intresserade av inredning och renovering ? Då har ni hittat helt rätt. Här får ni följa med mig under vår husrenovering till den vita lantliga stilen. Hoppas ni kommer tycka om mina bilder och förslag.

Nytt

Publicerad 2015-06-17 15:55:09 i Allmänt,

När jag fyllde år så fick jag min gamla pigtittare av mamma som jag hade på mitt sminkbord förr. Fast då var den självklart i furu, med vit färg på är den som ny. En romantisk spegel som kommer passa fint i nya huset. 
Det enda som går runt i mitt huvud just nu är hur jag ska inreda för att inte ångra mig och byta ut saker och ting för fort, hur ska jag klara mig?



Har varit en sväng på ikea idag och hittade den här söta drickbacken med äppelmust. Hur fin som helst att ställa på bordet som prydnad, bara att fylla på flaskorna med annat gott när musten är slut. Kort sammanfattat fint och praktiskt :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela