minhusdrom.blogg.se

Hej på er ! Är ni intresserade av inredning och renovering ? Då har ni hittat helt rätt. Här får ni följa med mig under vår husrenovering till den vita lantliga stilen. Hoppas ni kommer tycka om mina bilder och förslag.

Ny

Publicerad 2015-07-01 22:27:11 i Allmänt,

Hej igen !
Förlåt att det har dröjt så längesedan jag skrev någonting. Anledningen till det är flytten, håller på att sortera sådant som skall slängas/sparas eller varför inte sälja på köp och sälj på Facebook.

Har även hunnit köpa mig ett nytt fynd, en enkel stol som skall slipas upp en liten aning. Den ska alltså inte målas vit, utan jag ska bevara den nuvarande färgen.

Idag är det bara 14 dagar kvar tills flytt och oj vad jag längtar just nu. Jag funderar fram och tillbaka på köket som vi ska börja greja med först, hur ska vi ha det så der blir så snyggt och praktiskt så möjligt. Det enda kravet jag har som Tobias vet om är att vi ska bygga ett skafferi. Finns inget värre än att ha massa lådor och man inte ser sakerna i dem, då är ett skafferi ett perfekt alternativ där man har allt framför sig på hyllplan. 

Bjuder er på mitt senaste fynd



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela