minhusdrom.blogg.se

Hej på er ! Är ni intresserade av inredning och renovering ? Då har ni hittat helt rätt. Här får ni följa med mig under vår husrenovering till den vita lantliga stilen. Hoppas ni kommer tycka om mina bilder och förslag.

Makeover

Publicerad 2015-07-04 22:29:30 i Allmänt,

Idag har jag och Tobias tagit tag i ett litet projekt. Gamla plankor som legat ute ett tag och är slitna kan man nästan hitta på vad som helst med. 
Hemma hos Roger och Monika finns det gamla pallkragar som är perfekta till våra små "projekt". Jag bestämmer och Tobias sågar, den genialiska kombon om ni frågar mig.

Ni ska få ett litet smakprov på dagens to do, att omvandla en helt vanlig TV-bänk från Jysk till en unik i lantlig stil som ingen annan har. Den är inte riktigt färdig utan det som fattas är lite tyg, och det kommer ni förstå senare vad det används till... Mer än så säger jag inte just nu, ni får helt enkelt vänta och se med spänning !!

En före bild 
En liten sneakpeak efter omvandling 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela