minhusdrom.blogg.se

Hej på er ! Är ni intresserade av inredning och renovering ? Då har ni hittat helt rätt. Här får ni följa med mig under vår husrenovering till den vita lantliga stilen. Hoppas ni kommer tycka om mina bilder och förslag.

Greengate

Publicerad 2015-08-31 15:17:45 i Allmänt,

De här underbara märket är rena drömmen, allt i vackra färger och den romantiska stilen till det lantliga köket.

Vill passa på att tacka min snälla chef "Marie" för presentkortet, ni är bäst !!
Jag köpte dessa fina burkar, grytlappar och två sorters lemonad i en fin butik i Vänersborg. 

För att visa att ni gillar det jag skriver, tryck gärna på hjärtat nere i höger hörn. 



Kommentarer

Postat av: Rebecca Zgavec

Publicerad 2015-09-09 13:46:49

Fantastisk blogg du har! Kul att följa :)

Svar: Tack va snäll du är:) du har en väldigt inspirerande blogg oxå !!
minhusdrom.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela