minhusdrom.blogg.se

Hej på er ! Är ni intresserade av inredning och renovering ? Då har ni hittat helt rätt. Här får ni följa med mig under vår husrenovering till den vita lantliga stilen. Hoppas ni kommer tycka om mina bilder och förslag.

Ett tag sedan

Publicerad 2015-08-31 15:13:23 i Allmänt,

Nu var det ett litet tag sedan jag skrev någonting. Har nämligen haft fullt upp, och inte tiden till att skriva. 

Det har hänt en hel del saker hemma, vi har rivit ner en vägg i köket för att få det större. Ska visa er lite bilder längre ner i inlägget! 

Det jag är mest nöjd över är vårt inbyggda skafferi under trappen som ligger i anslutning till köket. Har klätt in skafferit med panel, verkligen jättenöjd.

Det kommer en bild på köket i helhet när vi är färdiga, så ni får nöja er med halvfärdiga bilder än så länge, men håll ut det kommer 
(beror på hur fort Tobias jobbar).


Såhär såg köket ut innan, den väggen är nu borta.



Här under trappen har vi byggt ett skafferi, det får ni se senare.


Väggen nertagen


På gång.

Hoppas ni vill fortsätta att följa mig !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela